23 Kasım 2011

Kahve Bahane Dostlar Şahane

               Kim sevmez ki bir kahve eşliğinde iyi bir dostla edilecek muhabbetin dibine vurmayı.Yalnız kalmak istese bile yanında; düşerse tutacak,ağlarsa susturmaya çabalamayacak,yalan yanlış öğütler vermeyecek,anlamsız sözlerle kafa şişirmeyecek birine kim hayır diyebilir.
             Nasılsın diye sorduğunda herkes,"iyiyim, ya siz "dersiniz ya.(Sanki bir kuraldır bu,değişmez hiç) Ben bazen "bildiği gibi gelen hayatı,başıma ne geleceğini bilemeden yaşamaya çabalıyorum,ya sen"demek istiyorum ve karşımdakinin bana şaşırmamasını bekliyorum.
           Hayatta en çok sevdiğim Türk Kahvesini, vazgeçilmezlerim olan sevdiklerimle eşsiz buluyorum ve başlığımla ters düşünüyorum;Kahve Dostlarla daha da şahane...

2 yorum:

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.