23 Kasım 2015

Bir garip tesadüf

        Eve dönüyorum normalde cok sakin bir yol fakat tıkanık bugün yaklaştıkça kalabalığı gördüm polis ambulans vs.bi sürü insan ..Karşı seritte kaza var biraz daha ilerledigimde dünya başıma yıkılıyor babamın arabasi , lastikler havada boğazım da kocaman bi yumru kornqya Basip bagiriyorium avaz avaz baba baba ...
   Arkadaki araçlar ilerlesene diyorlar biran donuyorum ve hayat dursun istiyorum korkuyorum çünkü en sevdiğim adama bişey olduysa bu dünyadaki sırtımdan dayandığım en güvendiğim kişiye ve benim gözümün önünde ...koşuyorum oraya kalabalığı delerek yüreğimde bıçak sizisi babam bana bakıyor iyiyim ağlama diye avutuyor beni bişey yok diyor sariliyorum öyle sıkıca kenetlenmis birakirsam gidecek gibi... öldüm bugün ben ikinci defa ...
   Polis kollarımdan alıyor babamı ifade için diyor biraksam gider mi... zor ikna ediyor babacığım mavi gözlüm hayatımın anlamı bugün bi daha anladım hayat bir an unutmamalı, susmamali, ertelenmemeli.......

22 Kasım 2015

DETOKS

  Teknoloji detoksu yapmaya karar verdim; facebook, instagram ve akıllı telefonu hayatımdan bir süreliğine çıkarmak istiyorum ve eski huzurlu, umursamaz, özgür günlere geri dönmek ...
        Yanımda olması gereken arkadaşlar zaten arar bulur beni diğer var da yoklara ihtiyaç duymuyorum ! Hiç kimsenin hakkında bir şey öğrenmek, kim nereye gitmiş ,ne yemiş bilmek istemiyorum.
     Şu ara yapmak istediklerim; kitap okumak, müzik dinlemek ve kahve içmek kisacasi kendimi dinlemek ve ruhumu tüm gereksiz detaylardan arındırmak ...