19 Şubat 2013

Sigara Bencilleştirir mi?

    Geçen cumartesi gecesi bütün kuzenler toplandık,fasıla gittik. İş,güç derken özlemişiz birbirimizi.Farklı şehirler,yoğun zamanlar vs.derken uzun zaman olmuş fark etmeden.Yerimizi ayırttık;İstanbul'un trafiğini atlattık her şey iyi,hoş.Müzik ve ortam güzel,muhabbet koyu.Zaman hızlıca akıyor.
    Garson geldi masamıza,müşterilerin sigara içmek istediğini fakat rahatsız olursak izin vermeyeceklerini söyledi.Bir kişi bile istemese müsaade etmezlermiş prensipleri gereği ! O gecenin gıcığı da ben oldum ve gerekçemi kapalı alanlarda artık sigara içilmesine hiçbir yer izin vermiyor diye de ekledim.Yarım saat geçmedi arkamızdaki masadan adamın biri,arada bir yaksak olmaz mı diye seslendi.Kusura bakmayın rahatsız oluyorum dediğim an gecemiz kabusa dönüştü.Yanındakilere yüksek sesle şikayete başladı beyefendi sıfatını yakıştıramadığım şahsiyet;böyle eğlencemi olurmuş,tam da yerini bulmuşuz,şimdi saçlarıma dolansaymış karısının elleri falan filan.Tatsızlık çıkarmak istemediğimiz için hiç karşılık vermedik fakat tadımız da kaçtı.
   Kalkalım bari başka bir yere dedik,bir de utanmadan arkamızdan hadi gözümüz aydın diye bağırmaz mı avaz avaz;o an zaten hiç hoşlanmadığım ve rahatsız olduğum sigaradan bin kat daha tiksindim.En çok da eğlenmeyi sigara içmekle kıyaslayan zihniyetlerden :( Sigara mı bencilleştiriyor insanları,yoksa ben duygusu mu? Oradan ayrılırken içimdeki şeytan dedi ki;masadaki rakı şişesini geçir şu herifin kafasına,devam et yoluna :))

4 yorum:

  1. ben sigarayı bıraktım 1 yıldan fazladır ama içerken de kapalı alanlarda içilmesine gıcık oluyordum. evimde bile sigara içmiyordum. Millet ne kadar rahat sigara içmeyenleri zehirleme konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigarayı bırakmana sevindim:) Sorun belki de sigara değil,bencil insan her durumda çirkinleşiyor.

      Sil
  2. sigara içsin yada içmesin.böyle adamlar yere tüküren kendi karılarına kızlarına mini etek giydirmeyip dışarda başkalarının karısına kızına salyaları akarak bakan tipler.karşılık vermediğin iyi olmuş.yoksa boyutu dahada çirkinleşirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimize ata ata patlayacak olsak da,bu durumda sakinliğimi koruduğum için sevindim.Karşımda normal bir insan olmadığı için dediğin gibi kötü olurdu .

      Sil

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.