24 Eylül 2013

Yalnız Uyumak mı;İMKANSIZ !

              Eşimle birlikte büyüdüğüm için o kadar çok alıştım ki O'na bazen alışkanlığım aşk ve sevginin önüne geçti fakat aramızdaki saygı hiç yok olmadı.Ağladığım zamanlarda gözümdeki yaşları silen hep O oldu.Tebessümüm Onun sayesinde kahkahaya dönüştü.Her şey dört dörtlük değil elbet tartışmalarımız oluyor esas olan sabaha bu huzursuzluğun nedenini unutarak uyanmak...Geriye dönüp baktığımda Canımdan bir parça olmuş artık :)
                       Boşanmaların arttığı şu günlerde evimdeki huzurun değerini daha iyi anlıyorum.Hele bir de ailenin tadı OĞLUM;hayatımızı değerli kılan varlık,yaşamı hafifleten yüce bir sevgi.Olmasa yarım kalacak bir huzur... Şimdiye kadar yazmadım ailemi,belki nazarlardan korktum,belki özelim bana kalsın istedim.Bugün yazmamın sebebi evlenmekten korkanlara  umut olsun istedim :) Yaşadığınız kötü günlerden sonra size gerçekten değer veren,önemli olduğunuzu hissettiren birinin kollarında uyumak kadar keyif veren bir şey yok bu dünyada.Yalnızlık çok ağır bir yük.Bu hayat tek başınıza cehennem gibi bazen.
                     Tüm sevdiklerim için ettiğim tek dua;huzurlu bir aile ve güvenilir bir can yoldaşı.Daha ne olsun ki ???( Bu sıralamaya ekleme yapmak size kalmış :))) Benden bu kadar.

2 yorum:

  1. Tatlı ınsan
    mutluluğun daım olsun
    kotu tum enerjılerden uzak ol dılerım..
    hep gulsun yuzun
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım;her şey herkesin gönlüne göre olsun.Sana da hep gülsün hayat.

      Sil

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.