01 Haziran 2018

RÜZGAR GİBİ GEÇEN ANLAR

       Şimdi ne desem boş.Geçmiyor ki sızlayan yaralarım,kime sorsam cevapsız kalıyor hep sorularım. Üstelik değişmeyecek de yarınlarım.Bir de üstüne üstlük Ben de kendimden bıktım.....
 
   Zaman;geçmiş gitmiş ben hesap kitap yaparken.Herkese göre büyümüş,olgunlaşmışım,günler geçip ben ardından bakakalırken ...Oysa içimde elinden tutulmayı bekleyen bir hınzır var hiç fark edilmeyen ya da görmezden gelinen. Canım acıyor,acıtmak istemesem de nice canları.Hesabını veremiyorum ki kendime,ertelediğim ANların.

    Şİmdi ne kadarı kaldı,paya ve paydaya eşit bölmeye çalışırken,bütününü kaybettiğim zamanların ?? İçimden geldiği gibi sormadan,sorgulamadan yaşamaktı tek amacım,başaramadım.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.