10 Ağustos 2009

İçimdeki Huzur

Huzura doğru yola çıkıyorum,nedense içimde küçük bir çocuğun yeni oyuncak heyecanı var,ilk defa program yapmadan, aklıma gelen ilk yere doğru gidiyorum,bu yolun mavi bir yolculuk olması elbette tesadüf değildir,denizin mavisine hayranlığım çocukluğumdandır... Ruhumdaki kargaşayı dalgaların kucağına bırakacağım dönerken kırgınlıklarımı,öfkemi kumlara gömeceğim,hayatla barışmış olacağım geldiğimde,yeni bir ben bulacağım aynaya baktığımda,öyle hissediyorum, yenileneceğim yenilmeden kaderime... Ve gidiyorum,kaybeden hep geride kalandır bence,ardımda bıraktıklarımı düşünmeyeceğim,birkaçgün de olsa hayattan ben çalacağım bu defa, bencilce eğleneceğim,kahkahalarla güleceğim,şarkılar söyleyeceğim etrafımdakilere aldırmadan,içimdeki kız çocuğu eşlik edecek neşeme artık O'nu hiç üzmeyeceğim.....

2 yorum:

  1. Dilerim o kiz cocuguda elinizi hic birakmaz tum yasaminiz boyunca.

    YanıtlaSil
  2. Umarım istediğin gibi olur herşey ve olursa yöntemini bilmek isterim.

    YanıtlaSil

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.