14 Mayıs 2013

ANKARA'NIN TAŞINA BAK

           Geçen hafta sonu Ankara'ya gittik çocuklarla;okul gezisiydi.Anıtkabir,eski meclisler ve müzeleri gezdik.Anıtkabir'de çocukları en çok etkileyen ATATÜRK'ün bal mumu heykeliydi.Hayranlıkla incelediler.Ben de yeniden hayran kaldım ve içim sızlayarak baktım gözlerine sanki O'da bize bakıyormuş gibi,sanki bizim için yaptıklarının değerini bilemediğimiz için kırgın gibi...

       Hani bir söz var ya;"Söylesem dilim yanar,sussam gönül razı değil."Çocuklara anlattık dilimiz döndüğünce,bizim sahip çıkamadıklarımıza onlar değer versin diye.Geleceğe bir nebze de olsa umutla bakalım diye...

1 yorum:

  1. Ben hiç gidemedim o taraflara henüz. Ama hepimiziin gidip görmesi o havayı soluması gerektiğine inanıyorum. Tarihmizi unutmamalı, iyi öğretmeli, unutturmamalıyız da.

    YanıtlaSil

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.