15 Mart 2013

karmÂŞIK

         Karmaşıklığın içine gizlenmiş bir kelimeden ne beklenir ki  ? Hangi aşk,kimin yüzünü güldürmüş !
 Zoru gördüğünde kaçmayıp savaşan âşık tanımıyorum,görmedim,duymadım hatta.Kalbi kırık,düşleri yüzüne büyük bir darbe indirmiş insanlarla dolu hayat.Kabus görmesin,anılar tazelenmesin diye uyumayan arkadaşlarım var benim.Teselli edemediğim,etmeye çalışsam çökecek bir bünyeye sahibim.
      Her ne kadar sağlam durduğuma inansam da,düşersem kalkamayacağımı biliyorum.Ben kimim ki çevremdekilerin derdine derman olayım,dostlarıma aşk'ın tuzağına düşmeyin diye yalvarsam dinlerler mi beni?Gönlünüzü yaralayıp kapımda zırlamayın desem yalnız bırakırlar mı.
                  Şu günlerde her an(ı)dan,herkesten çok YORULDUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.