05 Mart 2013

Uzaklar

             İki gün de olsa uzaklaştım her şeyden.İki saat de olsa unuttum,aldandım.Anne,Babamın himayesinde hiçbir şey düşünmeyen şımarık kız çocuğu oldum.Yedim,içtim,gezdim,mutlu oldum.
Özlenen,beklenilendim.Uzaklarda olmak  güzeldir.Hasret kalınmak,umut vaat etmek,düşünülmek güzeldir.
              Uzaklar,uzaklaşmak sevmesem de gerekli bazen.Mesafeler sevgiyi azaltır mı,kalpten soğutur mu uzaktakileri bilmem ama arada uzaklaşmak iyidir her şeyden ve herkesten...
      

6 yorum:

  1. bazen kendı kendıne kalmak guzeldır..

    YanıtlaSil
  2. Arada çok gerekli olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. oh oh, Allah böyle huzurlu daha uzun zamanlar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  4. kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese kısmet olsun :) Teşekkürler fakat her gün bizim olsun.

      Sil
    2. amin, umudumuz o yönde ..

      Sil

Her zaman herkes aynı düşüncelerde buluşmak zorunda değil,yazdıklarım bir his oluşturuyorsa aklından geçenleri Ben de bilmek isterim.